27 Nisan 2016 Çarşamba

Katalog Seçimi

Her üründe olduğu gibi katalog banyo mobilyaları içinde önemlidir.
Hatta banyo mobilyasında diğer mobilyalardan bir tık daha öndedir.
Son kullanıcıya ürünün satışını yapan bayilerin banyo mobilyasını satabilmek için mekan oluşturma zorunluluğu teşhir alanına koymak zorunda olduğu ürün sayısını arttırmaktadır.Satıcılar genelde en az 2 ayrı üreticinin ürününü satar buda kataloğun önemini arttırır.
Katalog ürünü anlatırken üreticiyi de anlatmalıdır.Konu ile alakası olmayan dekorasyonlu çekimler ürünü aslında arka plana atmaktadır.
Tüketici kataloğun sayfalarını çevirirken ürünü banyosunda hayal edebilmeli resimlerde öne çıkarılan ürün detayları ile ürünün kendisi için uygun ürün olduğuna karar vermelidir.
Ürün çekimi esnasında dekor objeleri mümkün olduğunca işlevsel kullanılmalı banyo mekanının doğası dışında objeler kullanılmamalıdır.Eğer var ise ürünün ölçü çeşitliliği renk çeşitliliği mutlaka görsel olarak dikkat çekecek boyutlarda olmalıdır.
Katalog ciddi bir maliyet olduğu için bir çok üretici çok sayfalı bir katalog yerine az sayfalı ve her sayfada 3-4 ürün resimi olan bir kataloğu yada akordion broşürü tercih etmektedir.Bu da detayları olan (gizli bölme ,gizli çekmece vs) bir ürünü sadece ön cephe görüntüsü olan bir ürünün tercih edilebilirlik oranını azaltmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder